Innsyn i postlista

Slik bruker du postlista og ber om innsyn.

Postjournalen gir en oversikt over inn- og utgående dokumenter til og fra kommunen

Velg mellom inn- eller utgående post
Klikk på «inngående»-knappen for inngående dokumenter fra dem som har sendt brev og e-post til kommunen, og «utgående» for å velge oversikten over utgående dokumenter fra kommunen til mottakerne.

Velg periode
Velg ønsket enkeltdato eller periode. Skriv inn datoen manuelt eller klikk på kalenderen.
Velger du et datointervall, må du velge søkeord. Dette fordi lengre perioder kan gi svært mange treff, og du må vente lenge for å få opp treff i søkefeltet. Velger du en enkelt dato, trenger du ikke skrive søkeord i søkestreng-feltet. Klikk søk. 

Be om innsyn
Klikk på tittelen på saken du ønsker innsyn til.

Klikk på «velg skjema for søknad om innsyn». Nå kommer det opp et nytt vindu. Velger du flere dokumenter, blir de lagt til i samme vindu. Når har valgt dokumentet/dokumentene du ønsker innsyn i, klikker du «Skjema for ønske om innsyn» i den lille boksen.  

Fyll ut kontaktinformasjon og klikk send. 

Bistand? 
Trenger du hjelp til bestillingen, kan du kontakte kommunetorget.

Tilbake til postlista. 

Publisert
03.01.2014
Sist endret
30.01.2014
Publisert av
Gran kommune

Kontaktinformasjon

Gran kommune
Rådhusvegen 39
2770 Jaren
Tlf: 61 33 84 00
postmottak@gran.kommune.no

Åpningstider Gran rådhus
15. sept - 14. mai:
man - fre: 08.00 - 15.45

15. mai - 14. sept:
man - fre: 08.00 - 15.00

Åpningstid sentralbord
Man - fre: 09.00 - 15.00